Opinie o grze

Wybierz dokument:

Michał Bartosz Majski - Łuków

Michał Bartosz Majski - Łuków Opinia o grze "Odkryj II RP" nauczyciela Michała Bartosza Majskiego z Łukowa:Plus owych zajęć to na pewno ich niebanalność, wyjście z ławek szkolnych znacząco pobudza kreatywność i sprzyja większej otwartości umysłów uczniów. Gra została tak skonstruowana, że z jednej strony – może służyć jako wprowadzenie do tradycyjnej nauki dziejów II Rzeczypospolitej, a z drugiej strony – do podsumowania zrealizowanych już zagadnień. czytaj dalej

Jolanta Wojciechowska - Sochaczew

Jolanta Wojciechowska - Sochaczew Opinia Jolanty Wojciechowskiej, nauczyciela prowadzącego grę. Plusy gry: Gra zwiększa zainteresowanie uczniów historią, pokazuje uczniom inne oblicze historii,uczniowie podczas gry zdobywają w aktywny sposób wiedzę, którą  na normalnej lekcji musieliby przyswoić w dużo dłuższym czasie. czytaj dalej

Jolanta Stępkowska - Gorzów Wielkopolski

Jolanta Stępkowska - Gorzów Wielkopolski Plusy gry:Angażuje wszystkie grające osoby, wyzwala aktywność,pozwala kształcić lub utrwalać umiejętność pozyskiwania i wykorzystywania zdobytych wiadomości,pokazuje historię w nowym ciekawym świetle,uatrakcyjnia proces nauczania czytaj dalej

Ilona Czernik - Bystrzyca k. Oławy

Ilona Czernik - Bystrzyca k. Oławy Plusy gry:uczniowie samodzielnie wykonują zadaniamają możliwość praktycznego utrwalenia wiedzy"wchodzą" w klimat tamtych czasów uczą się podejmowania decyzji w trudnych sytuacjach życiowych czytaj dalej

II RP - LI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Warszawie

II RP - LI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Warszawie Po przeprowadzeniu w naszej szkole gry przestrzennej „Poznajemy II Rzeczpospolitą” uważamy, że stanowi ona interesującą propozycję dydaktyczną. Pozwala zaktywizować uczniów i wykorzystać zdobytą na lekcjach wiedzę w praktyce. czytaj dalej

Grzegorz Ciemniak - Grzybno

Grzegorz Ciemniak - Grzybno Gra wzbudziła duże zainteresowanie i podobała się uczestnikom (zarówno nauczycielom jak i uczniom). W ciekawy sposób przedstawia treści związane z historią II RP. Zmusza do aktywnego poszukiwania odpowiedzi na pytania. Poszerza wiedzę uczniów o dziejach II RP. czytaj dalej

Anna Bednarczyk i Małgorzata Jastrzębska - Radom

Anna Bednarczyk i Małgorzata Jastrzębska  - Radom Z wielką przyjemnością uczestniczyłam wraz z uczniami w grze historycznej. Uczniowie z ogromnym przejęciem zdobywali kolejne punkty, nabywając przy okazji sporo wiedzy nie tylko historycznej, ale też literackiej. czytaj dalej

Radom - opinie uczniów

Radom - opinie uczniów Opinie uczniów są zgodne i wynika z nich, że gra jest dobrym pomysłem i interesującym alternatywnym sposobem nauki historii. Struktura gry jest dobrze przemyślana i na tyle prosta dla uczestników, że jeśli dobrze przeczytają instrukcję, nie będą mieli problemów ze zrozumieniem obowiązujących w niej zasad. czytaj dalej

Tomasz Ładziak

Tomasz Ładziak W grze wzięło w udział ok. 40 uczniów z naszej szkoły, jak również osób z zewnątrz odwiedzających tego dnia naszą placówkę. czytaj dalej

Krzysztof Wilkowski

Krzysztof Wilkowski Chciałbym serdecznie podziękować za pomoc w organizacji gry w dniach 9-10 listopada 2009r.Muszę się przyznać, że gra dla nauczycieli oraz samych uczniów była ciekawym doświadczeniem. czytaj dalej

Beata Primke

Beata Primke Gra dydaktyczna „Odkryj II RP” jest ciekawą, niekonwencjonalną metodą pracy z uczniami i doskonałym uzupełnieniem procesu dydaktycznego. Dzięki różnemu stopniowi trudności i konieczności zastosowania wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin również uczniowie z problemami w nauce mogą odnosić sukcesy w grze, wykorzystując własne umiejętności lub współdziałając z innymi uczniami uzupełniać się nawzajem. Niewątpliwą zaletą gry jest jej multidyscyplinarność, dzięki czemu uczniowie zdobywają wiedzę i umiejętności z różnych dziedzinBeata PrimkeMarek WąsowskiNauczyciele historii czytaj dalej

Agnieszka Zmitrowicz

Agnieszka Zmitrowicz Gra “Odkryj II RP” to doskonały pomysł na lekcję historii, łączy w sobie zabawę i naukę.Pozwala odbyć podróż w czasie do różnych zakątków II RP. czytaj dalej